Salone del Mobile. Milano 2017


U organizaciji škole Callegari - talijanske škola mode i dizajna, početkom travnja 2017. godine otputovala sam u Milano na 56. izdanje međunarodnog sajma namještaja "Salone del Mobile.Milano". Bio je to moj prvi posjet jednom tako velikom i poznatom sajmu, a ujedno i prvi posjet Milanu tako da, iskreno rečeno, sva tri dana koja sam provela tamo, nisam zatvarala usta od silnog čuđenja, nevjerice i očaranosti čega sve ima "u svijetu" i izvan granica RH 😂.

Sajam je bio podjeljen na pet izložbi: "Salone Internazionale del Mobile" - izložba namještaja, "The international Furnishing Acessories Exibition" - sajam opreme i pribora, "Euroluce" - sajam rasvjete, "Workplace3.0" - sajam uredskog namještaja i opreme te "SaloneSatellite" u kome se prezentiraju mladi, perspektivni dizajneri.
Ogroman je to kompleks u kojem vam jedan dan sigurno nije dovoljan da posjetite sve što vas zanima, stoga bez tlocrta i plana rasporeda gdje se koji paviljon, dizajner ili izložba nalazi jednostavno ste izgubljeni. 

Očaravajuća je energija koja vlada Milanom u danima sajma. Cijeli grad postaje središte kreativnog svijeta, umjetnost i dizajn prisutni su na svakom kutku grada, a osjećaj kulture, inspiracije i potrebe da se istaknete i budete drugačiji toliko vas obuzmu da se nemoguće tomu oduprijeti. 

Promatrajući sav taj dizajnerski namještaj, rasvjetna tijela od kojih neka djeluju kao da nisu sa ove planete, simpatične i neobične instalacije za dom, ured ili vrt, shvatila sam koliko je pojam dizajna zapravo širok i neograničen. Shvatila sam koliko je on cijenjen i tražen vani, u razvijenim zemljama za razliku od naše. I konačno, uvjerila sam se koliko je potrebno redovito odlaziti na takve događaje jer znanje koje tamo steknete je neprocjenjivo i ni jedna škola ili tečaj to ne mogu pružiti. Vidjeti mlade dizajnere na djelu, upoznati i opipati materijale vlastitim rukama, vidjeti kako se određena boja "ponaša" pri različitim razinama svjetlosti, naučiti kako uspješno spojiti estetiku i upotrebljivost sjajna je prilika za profesionalni ali i osobni razvoj. 

I za kraj post ću završiti sloganom sajma: "Be the first to see the latest". Inspirativno pravilo kojeg sam se odlučila držati 😎. 






 


























Primjedbe

Popularni postovi